Raalte is een creatief marketingbureau rijker

“Boostrz speelt in op de groeiende vraag naar creatieve marketingcommunicatie”

Samenwerken deden ze al langer, nu zijn deze Sallandse bedrijven ook echt samengegaan in één bedrijf. Bart Online (Bart Pronk), The Brand Shed (Nick Dozeman) en Marjolein Schurink Communicatie vormen vanaf 14 februari officieel een setje onder de naam Boostrz. Een bureau dat inspeelt op de groeiende vraag naar creatieve marketingcommunicatie.

Hoe groeit je bedrijf duurzaam met de hulp van online marketing? Hoe onderscheid je je op authentieke wijze van je concurrenten? Hoe raak je de klanten die je graag wilt bereiken? Hoe communiceer je vanuit je eigen waarde? Vragen die steeds belangrijker worden voor bedrijven en die volgens het nieuwe Raalter marketingcommunicatiebureau Boostrz vragen om een creatieve aanpak.

“Gewoon even een advertentie plaatsen werkt niet meer,” vertelt Bart Pronk van Boostrz. “Je zult slimmer en op een verrassende manier moeten communiceren om je klant nog te kunnen raken. Met Boostrz willen we merken in beweging zetten en bedrijven goed op de kaart zetten. Met flink wat creativiteit.”

Waarom samen verder

Boostrz valt als label onder organisatieadviesbureau SmitDeVries uit Raalte dat eerder al communicatiebureau Taaluilen overnam. Bram Steijn, partner SmitDeVries: “We zien veel synergie tussen bedrijfskundig advies en de daadwerkelijke uitrol ervan in aansprekende communicatie. Alleen dat laatste, dat konden we niet zelf. Daar schakelden we steeds professionals voor in.”

SmitDeVries besloot daarom lokale bedrijven aan te trekken om onder hun vleugels een nieuw bedrijf te vormen. Steijn: “Met Boostrz én Taaluilen kunnen we nu zowel de commerciële markt als de non-profit sector en onderwijsbranche nog beter helpen om hun marketing- en communicatievraagstukken op te lossen.”

Van eenpitter naar BV

Voor Bart Pronk, Nick Dozeman en Marjolein Schurink betekent dit dat ze hun bestaan als ZZP’er verruilen voor een gezamenlijk bedrijf. Geen lastige keuze vond Nick Dozeman. “We werkten al langer nauw samen en schakelden elkaar steeds vaker in voor grotere projecten.” Marjolein Schurink vult aan: “Nu pakken we projecten meteen vanaf het begin samen op en dat zien klanten terug. De lijnen zijn korter, er is één aanspreekpunt en ze krijgen een totaalplan waarmee ze direct aan de slag kunnen.”

Delen:

Deel dit artikel!