Organisatie beraadt zich op programma voor Stöppelhaene 2020

Bier en bitterballen: het is echt ‘Onderneem ’t èèm aens’

Iedere ondernemer is wel eens bij een bijeenkomst geweest waar je wordt ontvangen met een vaag tropisch drankje. Al dan niet met alcohol. Het is goed bedoeld, dus je pakt het aan, maar het liefst loop je door naar de bar om daar je favoriete drankje te bestellen. De organisatie van ‘Onderneem ’t èèm aens’ pakte het dit jaar echt èèm aens aan. Geen tropische drankjes, maar bij binnenkomst direct een schaal met de bitterballen onder de neus. Zo doen we dat in Salland!

‘Onderneem ’t èèm aens’ is de opvolger van de jaarlijkse verkiezing van Raalter Onderneming van het Jaar tijdens Stöppelhaene. Dat lokte vele nieuwsgierigen naar de Sallandse Herberg. Nieuwsgierig naar het nieuwe format dat onder andere bestond uit een optreden van Helligen Hendrik en een quiz die moest leiden tot de bekendmaking van ‘De snuggerste ondernemer van Salland’. Die eer viel René van Hoogstraten van Adficount ten deel. 

Een mooie opzet van de organisatoren, maar de nieuwe groep ziet tegelijkertijd dat de meeste ondernemers tijdens Stöppelhaene het liefst netwerken en met elkaar een biertje drinken en daar heeft (een deel van) het programma onder te lijden. “We gaan het allemaal goed evalueren om te kijken hoe we verder gaan”, geeft Ton Groot Beumer aan.

Wat bijzonder in de smaak viel, was de uitreiking van de Rabobank Award aan een bedrijf uit een bepaalde categorie, in dit geval familiebedrijven. Deze primeur ging naar Uw Onderhoudspartner Lenferink uit Heino. “Indrukwekkend om drie generaties op het podium te zien. Een mooi onderdeel van het programma dat wat mij betreft zeker terugkomt.”

Delen:

Deel dit artikel!