Na naam- en koerswijziging staat N35 Creatief in de zesde versnelling

“Steeds grotere opdrachtgevers komen bij ons”

“Ik ben iets later”, appt Martijn Jansman, eigenaar van N35 Creatief. Tien minuten later komt hij met brede grijns en natte krullen zijn kantoor binnenlopen. “Sorry, ik zat nog zo lekker op mijn wielerfiets”, zo grapt hij. “In het wielrennen vind ik ontspanning, maar er ontstaan vooral ook creatieve ideeën voor opdrachtgevers.”  

Eenmaal in het kantoor van N35 Creatief valt je gelijk één ding op: de ‘wall of fame’. “Mooi hè?”, zo lacht Martijn. “Het is eigenlijk een oude, geborstelde konijnenren, maar tegenwoordig hangen we hier onze WOW-creaties op. Af en toe sta ik hier trots even te kijken naar wat we allemaal hebben gedaan. We vliegen van het ene naar het andere project, zo staan we er toch nog een beetje bij stil.” Sinds het bureau in 2020 een naam- en koerswijziging doorvoerde, heeft N35 Creatief de zesde versnelling gevonden. Met een groter team en meer (online) deskundigheid worden ook complexe opdrachten afgewerkt. “Ja, die koerswijziging was echt succesvol”, zo vertelt Martijn trots. “Onze nominatie voor de verkiezing Onderneming van het jaar gemeente Raalte is daarom ook een hele mooie waardering.”

Omdat N35 Creatief meerdere disciplines – zowel vormgeving, content maken, illustreren en webtechniek – in huis heeft, kan het Heinose bedrijf klanten helemaal ontzorgen. “Wij kunnen het gehele plaatje bieden, van naam met merkverhaal, een logo met bijpassende huisstijl tot aan een complete website met fotografie en webteksten. Door deze verbreding komen nu ook wat grote opdrachtgevers bij ons shoppen. Stichting Catent en SealEco zijn daar mooie voorbeelden van. Catent klopte bij ons aan om voor meerdere scholen een nieuwe naam en identiteit te ontwikkelen. Daarnaast mochten we voor 32 scholen een poster maken met illustraties die de speerpunten uitbeelden. Hierin konden we al onze creativiteit kwijt.” 

Voor SealEco mocht N35 Creatief alle aanwezige kennis aanboren voor de rebranding van de EPDM Hotspot-formule. “Een heel gaaf en groot project, want deze shop-in-shopformule is te vinden in bijna tweehonderd bouwmarkten. We stuurden het merkverhaal bij, we ontwikkelden een nieuw logo en mochten alle communicatiemiddelen vormgeven. We maakten ook een nieuwe website én programmeerden een rekentool. Dit was typisch zo’n project waarbij onze disciplines nauw met elkaar samenwerkten.” Vroeger lag de focus van N35 Creatief vooral op print, maar ook in de online wereld heeft het bureau een mooie groei doorgemaakt. “We zijn nu verliefd op zowel offline als online communicatie. Zo maakten we een magazine voor Politie Oost-Nederland, maar zijn we tegelijkertijd ook bezig met het maken van zoekmachine vriendelijke websites. Conversie is daarin heel belangrijk, want iedereen wil tegenwoordig een website met meer rendement. We hebben onze expertise op het gebied van SEO-teksten en online campagnes daarom uitgebreid en we zijn actief bezig met het creëren van online content. In de vorm van blogs, maar ook door het neerzetten en uitvoeren van social media strategieën.”

 

N35 Creatief     |    Paalweg 5  |   Heino  |   0572 39 55 58   |    info@n35.nl    |   www.n35.nl 

Delen:

Deel dit artikel!