Ondernemers zien verbetering in Raalter dienstverlening

Het werd wel enigszins verwacht, maar de opluchting was eind vorige week toch van de gezichten in het gemeentehuis af te lezen. De ondernemers in de gemeente Raalte blijken de dienstverlening van hun gemeente met een 6,8 te waarderen. Een aanzienlijke verbetering ten opzichte van de magere 4,8 die twee jaar geleden uit de bus rolde.

“Dit mooie cijfer smaakt naar meer”, gaven wethouder Dennis Melenhorst en voorzitter Paul Maas van de Kring Raalter Werkgevers meteen aan. “We kijken er naar uit de samenwerking tussen gemeente en ondernemers nog verder te versterken.”

Maar eerst mogen ze onder de kerstboom even genieten van de dikke voldoende voor de ondernemersdienstverlening. Dit mag voor een groot deel op het conto worden geschreven van de gezamenlijke inspanning van gemeente en ondernemers om het ondernemersklimaat te verbeteren. Hieruit is o.a. een intensiever contact met ondernemersverenigingen, de aanstelling van meerdere accountmanagers en het bedrijvenregister voortgekomen.

Delen:

Deel dit artikel!