Sallands Ondernemers Magazine krijgt veel lovende kritieken

Eerste editie van nieuw zakelijk blad ten doop gehouden

Stiekem dromen ze er van om ooit een boek uit te geven. Zo ver is het nog niet, maar hun eigen zakelijk magazine zag donderdag al wel het levenslicht. Trots als een pauw hielden Martijn Jansman en Rudi Buitenkamp donderdag in Raalte het Sallands Ondernemers Magazine (SOM) ten doop. Het bonte gezelschap getuigen bestond uit ondernemers, ambassadeurs en betrokkenen. De eerste editie werd uitgereikt aan Jos Tielbeke, tot voor kort eigenaar van Salland Zakelijk, de voorloper van SOM.

Jansman (eigenaar N35 Media in Heino) en Buitenkamp (eigenaar Eyecatcher Communicatie in Heino) hebben al meerdere bladen en kranten op hun naam staan, zoals de HOFtheaterkrant, de Pompdagenkrant, Hoezo Heino, Ponyweekkrant, Blakend Salland en de Tuinexpokrant.

Het Sallands Ondernemers Magazine is hun eerste stap op de markt van zakelijke uitgaven. “We zijn blij met de kans die we hebben gekregen om ondernemend Salland te helpen zichzelf meer op de kaart te zetten. Dat doen we met een magazine waarin we een goede mix hebben gevonden van commerciële verhalen, columns en interessante, lezenswaardige redactionele artikelen. Maar de wereld van tegenwoordig vraagt om meer, dus we hebben meteen een nieuwe website www.somonline.nl er aangekoppeld, we zijn actief op social media en in de toekomst hebben we plannen voor een evenement”, durven de twee hun ambities uit te spreken.

De eerste editie van 52 pagina’s, die gisteren bij vijfduizend Kamer van Koophandel geregistreerde bedrijven in Salland op de mat is gevallen, kreeg bij de lancering al veel lovende kritieken. “Wat een bijzonder mooie vormgeving” en “Het is echt een magazine geworden”, waren enkele van de reacties. Het sterkt de uitgevers in de gedachte dat ze de juiste koers hebben gevonden. Alle reden om vol gas te geven op de tweede editie die net voor de Kerst moet verschijnen. Meer

 

Delen:

Deel dit artikel!